Noutopalvelumme on taas avattu kuluttaja asiakkaille ja otamme vastaan korttimaksuja. Toivomme kuitenkin ettet tule noutamaan tuotteita sairaana ja että otat huomioon voimassa olevat hygieniasuositukset.
terveisin,
Topway-Tiimi
Noudatamme Suomen Suoramarkkinointiliitto ry:n (SSML) Reilun Pelin Sääntöjä, Sähköisen kaupankäynnin sääntöjä sekä kuluttajakaupasta säädettyjä lakeja.
Tuotteiden tuote- ja hintatiedot näkyvät kotisivuillamme. Hinnat eivät sisällä postikuluja ellei asiasta ole muuta ilmoitettu. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 25.5 %. Lopulliseen hintaan lisätään toimituskulut 8,50€ - 11,90€. Yli 60€ arvoiset tilaukset toimitamme veloituksetta noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin.
Ilmainen nouto onnistuu arkisin klo 7.30 - 15.30 Nokian varastolta, osoitteesta Vannekatu 1.
Toimitamme tilaukset Matkahuollon tai Postin noutopisteeseen 1-4 vuorokauden kuluessa tilauksesta.
Matkahuolto säilyttää noudettavia lähetyksiä 7 vuorokautta
Posti säilyttää noudettavia lähetyksiä 7 vuorokautta.
Matkahuollolla tilattaessa toimitusmaksu on lähellä-paketille 8,50€ ja ovelle toimitus on 11,90 €.
Postilla tilattaessa nouto toimipisteestä tai pakettiautomaatista on 8,90€.
Tilaukset maksetaan ostosten teon yhteydessä (5.10.2021 alkaen) Paytrail-maksupalvelun kautta. Käytössäsi on seuraavat maksutavat:
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
Tuotteilla on 100 päivän ilmainen palautusoikeus, joka lasketaan tuotteen vastaanottamisesta.
Tilauksen peruuttaminen edellyttää, että tuote palautetaa moitteettomassa kunnossa ja palautuksen mukaan liitetään kopio lähetysluettelosta tai laskusta.
Noutopisteestä tai pakettiautomaatista asiakkaan noutamatta jääneitä lähetyksiä ei katsota palautuksiksi. Veloitamme niistä aiheutuneet palautuskulut asiakkaalta lähetyksen painon ja tilavuuden mukaan.
Asiakaspalautustunnuksellamme voitte palauttaa veloituksetta Matkahuollon toimipisteestä. Antamalla tunnuksen kassavirkailijalle palautus lähtee meille automaattisesti.
Pitäkää palautuksesta kuitti tallessa jos lähetykselle sattuu tapahtumaan jotain.
Asiakaspalautustunnuksellamme voitte palauttaa veloituksetta Postin toimipisteestä. Antamalla tunnuksen kassavirkailijalle palautus lähtee meille automaattisesti.
Pitäkää palautuksesta kuitti tallessa jos lähetykselle sattuu tapahtumaan jotain.
Palautusosoite:
Enfil Oy
Vannekatu 1
37130 Nokia
info@suodatinpiste.fi
050 4415379
Jos pakkaus on vaurioitunut kuljetuksessa, tee lähetystä noutaessasi heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä meihin.
Jos tilaamassanne tuotteessa on materiaali- tai valmistusvirhe, vastaamme tuotteen virheistä myös 100 päivän jälkeenkin. Jos havaitset virheen tuotteessa/tilauksessa ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Enfil Oy pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan. Tilaajan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Enfil Oy
Vannekatu 1
37150, Nokia
info@suodatinpiste.fi
050 4415379